وي فراهم کردن مکانهاي اقامتي مناسب و ارزان قيمت، دسترسي آسان به تهيه بليط و رفع مشکل ترافيک را از عوامل موثر در بالابردن ميزان ماندگاري گردشگري در مشهد معرفي کرد.
منتجبي در رابطه با مراکز خدمات رفاهي بين راهي نيز گفت: تبليغات منفي و رغبت کم مردم به استفاده از اين مراکز، نبود توجيه اقتصادي براي سرمايه گذاري بخش خصوصي و محدوديت سرمايه گذاري ما را در پي داشته است.
وي عنوان کرد: ما در اين بخش نيازمند فرهنگ سازي، تبليغات مثبت و ايجاد انگيزه براي استفاده مردم هستيم تا بخش خصوصي براي سرمايه گذاري در ساخت مجتمع هاي خدمات رفاهي بين راهي ترغيب شود./106
انتهای پیام/